Loading...
29.9.11

Futuro interesante


Busco Cartas das illas bailarinas, o libro de Prévert que hai un tempo publicara Xerais. Necesito localizar exemplares. Dinme que está esgotado, pero cun chisco de fortuna localiza algúns exemplares nunha librería. Tamén vexo en Bienvenidos a la fiesta que aporta un título dun autor uruguaio por se algún editor español se atreve a publicalo, trátase dunhas memorias de infancia. Volvo a Prévert e alguén me comenta que xa hai quen pillou os dereitos.
Calquera día outonizo, bateremos coa edición de Rasmus, un libro esquecido da autora de Pippa Mediaslongas escrito no ano 1.956.




Busco Cartas das illas Bailarinas, el título original es Lettre des Îles Baladar. En gallego teníamos una versión en Xerais. Necesito hacerme con algunos ejemplares. Me dicen que está agotado, pero con un poco de fortuna, localizo unos cuantos en una librería. Curiosamente, acabo de ver en Bienvenidos a la fiesta un título de un autor uruguayo como una invitación para que algún editor español se atreva a publicarlo, se trata de unas memorias de infancia. Vuelvo a Prévert y alguien me comenta que ya se han negociado los derechos para su edición.
Cualquier día otoñal nos levantaremos con la sorpresa de ver en los escaparates Rasmus, un libro olvidado de Astrid Lindgren publicado en 1956.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP