Loading...
8.5.10

Esconderse en un rincón del mundo


Jimmy Liao volve a sorprendernos cun libro de imaxes estrañamente diversas. Se un as vise por separado, dificilmente chegaría a adiviñar que forman parte do mesmo libro. Unha viaxe a ese espazo metafórico que moitos seres humanos precisan atopar para encerrarse coas súas preocupacións e os seus problemas. Outra vez a soedade, pero a soedade buscada, a que un mesmo procura para ollar a vida desde outra perspectiva e poder afrontala.

Un libro para...
Para solitarios conscientes,
Para incomprendidos,
Para sensibles,
Para os "raros",
Para fantasiosos,
Para ti...
e para min tamén.

Porque tamén me gusta o negro e que as cores invadan as páxinas; porque me gusta descubrir cousas novas cada vez que abro un libro; porque hai flores duras e pedras fráxiles e gústame xogar a adiviñar que hai detrás do que se ve, porque un día vin un neno chorar ante un vídeo de Michael Jackson e preguntouse, e preguntoume, como se podía mudar o mundo, e porque subíu escaleiras ata descubrir que son as pequenas cousas as que cambian a vida.

Por iso e moito máis, gústame este libro.

Esconderse en un rincón del mundo
Jimmy Liao vuelve a sorprendernos con un libro de imágenes extrañamente diversas. Si unos las viese por separado dificilmente podría imaginarse que forman parte del mismo libro. Un viaje a ese espacio metafórico que muchos seres humanos necesitan encontrar para estar a solas con sus preocupaciones o sus problemas. Otra vez la soledad, esa soledad buscada, las que uno mismo persigue para extrañarse, ver la vida desde otra perspectiva y poder afrontarla.

Para solitarios conscientes,

para incomprendidos,
para sensibles,
para los "raros",
para fantasiosos,
para ti...
y para mi.

Porque también me gusta el negro y que los colores invadan las páginas; porque me gusta descubrir coasa nuevas cada vez que abro un libro; porque hay flores duras y piedras frágiles y me gusta jugar a adivinar lo que hay detrás de lo que se ve; porque un día vi llorar un niño ante un vídeo de Michael Jackson y se preguntó, y me preguntó, como se podía cambiar el mundo, y porque subió escaleras hasta descubrir que son las pequeñas cosas lo que cambia la vida

Por eso y por algunas cosas más, me gusta este libro.

2 comentarios:

  1. a min case me gusta máis o da noite estrelada, pero esta portada é insuperable. Acabo de rescatar o meu ordenador dunha boa resaca de bichos. Agora vou coma a seda pero teño tanto que repasar, creo que como non teño tempo dareille a refresacar ao bloglines e tanto que contar... biquiños, a min o que me tarda son as novidades de Kokinos, teñenons en seco desde hai meses pero logo dexaranme sen un can, : )

    ResponderEliminar
  2. Atenta a unha nova editorial que se chama El jinete azul

    ResponderEliminar

 
TOP