Loading...
26.10.09

Novidades

Das novidades que vin máis recentemente, hai libros curiosos, moi didácticos, singulares e mesmo os hai que ofrecen máis do que xa levamos visto. Por exemplo, un dos libros máis singulares dos que teño visto ultimamente é un publicado por Faktoría K de libros e escrito por un autor descoñecido, alomenos para min, Mon Daporta. É un libro escrito con estrutura circular e no que pouco a pouco imos descubrindo que becho raro é ese que protagoniza a historia. As ilustracións son de Óscar Villán, que ensaia neste libro un rexistro novo. Un texto na liña do libro como xogo.



Curioso e orixinal é tamén o libro de Axel Scheffler que publicou Bárbara Fiore. Un libro de pequeno formato cheo dun humor refinado.





A outra novidade destacada é a publicación por primeira vez en España d'O porquiño, un libro de Arnold Lobel na liña tradicional deste autor, textos sinxelos, suxerentes, divertidos e ben resoltos. Un deses libros que cando un os le parecen tan fáciles que un esquece que o gran traballo do escritor está en condensar as obras para contar o que se quere coa maior riqueza de recursos e o menor espazo posible. Cando se consegue a lectura resulta un acto gozoso. E isto é en xeral toda a obra de Lobel, e tamén este libro.





NOVEDADES

Entre las novedades que he visto más recientemente hay libros curiosos, muy didácticos, singulares e incluso los hay que insisten en lo ya visto y leido. Uno de los libros más singulares que he visto ultimamente es el publicado por Faktoría K de libros y escrito por un autor desconocido, al menos para mi, Mon Daporta. Es un libro escrito con una estructura circular y que nos lleva a una lectura sin fin, leer y desleer podríamos decir. Poco a poco iremos descubriendo a ese Bicho Extraño que protagoniza la historia. Las ilustraciones son de ÓScar Villán que ensaya un nuevo registro. Un texto para jugar.





Curioso y original es el libro de Axel Scheffler que ha publicado Bárbara Fiore. Un libro de pequeño formato lleno de un humor refinado.




Destacada es la publicación por primera vez en España de El cerdito, un libro de Arnold Lobel en la línea de este excelente autor, textos sencillos, sugerentes, divertidos y bien resueltos. Uno de esos libros que cuando se leen resultan tan asequibles que se olvida que el gran trabajo del escritor está en condensar las obras para contar lo que se quiere con la mayor riqueza de recursos sin que sean precisamente estos recursos los que llamen la atención, sino que ese esfuerzo se pone al servicio de la historia y no del lucimiento del autor. Cunado esto se consigue la lectura se convierte en un acto gozos. Y esto es en general la obra de Lobel, y también este libro.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP