Loading...
16.4.09

Educar a ollada

As últimas novidades en libros infantiles que puiden ollar teñen unha relación moi directa co xogo. Aínda que se un olla desde o punto de vista formativo do lector, diría que teñen moito que ver co recreo e o entrenamento da ollada.
Se un se detivese a contemplar unha biblioteca infantil e observase o comportamento dos lectores, atoparíase con que os libros de Wally seguen sendo enormemente atractivos para os nenos. Por iso, cando vin este libro de Delphine Chedru que acaba de publicar Kókinos co título de "¿Dónde viven los animalitos?", non o dubidei e quedeime con el. O recurso de atrapar o espectador tendo que identificar algún perxonaxe non é novo, pero a aposta estética que fai esta autora francesa especializada en artes decorativas é de maior calidade que a de Martin Handford. Pasando as páxinas do libro, non se pode evitar lembrar os libros de Ann e Paul Rand publicados en Bárbara Fiore dado que a súa opción cromática é moi semellante e por veces pódense observar máis coincidencias formais.
Imaxe dunha páxina do último libro dos Rand

En Mira-mira, SM, o xogo consiste en descubrir que fai cada animal na sabana. Que busca a cebra? Os troqueis dan certas pistas para que o lector se poida aventurar a dar unha resposta.
Un libro que igual que o anterior ten unha componente visual fundamental e que seguro que atrapa aos pequenos lectores. É o rpimeiro libro que vexo desta ilustradora francesa (arquitecta de profesión) que realiza unhas siluetas moi sinxelas e atractivas para os máis pequenos e nos que as texturas aportan unha riqueza estimable. Unha proposta na que a disociación, a asociación, a observación das tramas son elementos que a autora escolle para provocar a ollada dos lectores

Educar la mirada
Las últimas novedades en libros infantiles que he podido ver tienen una relación directa con el juego. Aunque si uno lo ve desde un pusto de vista formativo, diría que tienen mucho que ver con el entrenamiento de la mirada. Si uno se detiene a contemplar una biblioteca infantil y observase el comportamiento de los pequeños lectores se encontraría con que los libros de Wally siguen atrayendo a los niños. Por eso, cuando vi este libro de Delphine Chedru que acaba de publicar Kókinos bajo el título de ¿Dónde están los animalitos? no lo he dudado y me quedé con él.
El recurso de atrapar al espectador a través de la búsqueda de algún personaje por las páginas del libro no es nuevo, antes lo pudimos disfrutar en
la serie de libros de "El viaje de Anno", del ilustrador japonés Mitsumasa Anno (Editorial Juventud), pero la apuesta estética de esta ilustradora frances experta en artes decorativas es de una calidad que la de Martin Handford.
PAsando las páginas del libro no se puede evitar recordar los libros de Ann y Paul Rand publicados por Bárbara Fiore, muy coincidentes en lo cromático en incluso en las formas

En Mira-mira, SM, el juego consiste en descubrir que hace cada animal. ¿Qué busca la cebra? Los troqueles proporcionan algunas pistas para que el lector se pueda aventurar a dar una respuesta.
Este libro, igual que el anterior, tiene una componente visual destacada que seguro que atrapará a los pequeños lectores. Es el primer libro que he podido ver de esta ilustradora francesa (arquitecta de profesión) que realiza unas siluetas muy sencillas y atractivas para los más pequeños, a los que las texturas aportan una riqueza estimable. Una propuesta en la que la discociación, la asociación y las tramas son los elementos que la autora eescoge para provocar qa los pequeños lectores.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP