Loading...
26.2.09

Los monstruos tienen miedo de la luna

Mariane Satrapi acaba de publicar en castelán un novo libro, non digo último porque en francés publicouse no ano 2001. Os efectos de Persépolis e de Ajdar son duradeiros e arrástranse durante todos estes anos por fortuna para a autora. Persépolis aportaba unha estética singular e un punto de vista persoal sobre a vida no Irán dos Ayatolas. Bordados tamén seguía unha liña semellante. Mesmo Ajdar, aínda sendo a cor, seguía en certo modo o estilo. Pero este rompe con esa estética, entra nun estilo que non enriquece a traxectoria da autora iraniana exilada en Francia. Os cambios que Norma introduce na cuberta con respecto á edición francesa melloran a presentación do libro (Maior tamaño, eliminación 
dalgúns dos debuxos e textos ou a modificación da cor) e incrementan o prezo. O mellor, a historia, a pesar de que ten un remate pouco elaborado.

LOS MONSTRUOS TIENEN MIEDO DE LA LUNA
Mariane Satrapi acaba de publicar en castellano un nuevo libro, no digo último porque en francés se pubñicó en 2001. Los efectos de Persépolis y de Ajdar son duraderos y se arrastran durante todos estos años por fortuna para la autora. Persépolis aportaba una estética singular y un punto de vista personal sobre la vida en el Irán de los Ayatolas. Bordados también seguía una línea semejante. Incluso Ajdar, siendo un libro a color, seguía en cierto modo el mismo estilo. Pero éste rompe con esa estética, entra en un estilo que no enriquece la trayectoria dec la autora iraní exiliada en Francia. Los cambios que Norma introduce en la portada con respecto a la edición francesa mejoran la presentación del libro (Mayor tamaño, eliminación de los pequeños dibujos y textos que aparecían en el margen izquierdo con textos breves o la modificación del color) e incrementan el precio. Lo mejor, la historia, a pesar de que tiene un final poco elaborado.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP