Loading...
11.12.08

Portadas III


Hai portadas que atraen porque son fermosas, outras porque conteñen unha suxerencia para que penetremos nas páxinas do libros, e as mellores fan unha lectura sintética do que a persoa que a realizou atopou no libro.
A min paréceme moi suxerente esta portada despois de ler a reseña do libro.
Por certo que non me resisto a comentar a enorme concentración de poder que existe en mans duns poucos grupos que teñen o control dun número do que en tempos foron editoriais independentes, algunhas delas cun fondo estimable polos títulos de longo percorrido e autores de prestixio do seu catálogo.



PORTADAS III



Hay portadas que atraen porque son bellas, otras porque contienen una sugerencia para penetrar en sus páginas, y las mejores hacen una lectura sintética de lo que las persona que la ha realizado se encontró en el libro.
A mi esta portada me parece de lo más sugerente después de leer la reseña del libro
Como a esto se llega gracias a informaciones de revista especializadas o buscando en la red, no puedo resistirme a comentar la enorme concentración de poder editorial en manos de los grandes grupos que tienen bajo su control un importante número de lo que en tiempo fueron editoriales independientes. Algunas de ellas con un notable prestigio por los títulos de largo recorrido y el prestigio de los autores de su catálogo.



0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP