Loading...
30.12.08

Excelente Mercer Mayer

Dicía nunha entrada anterior que un dos libros que tiña para "ler" era "Un niño, un perro y una rana" (Los cuatro azules). Certo que o lin con ganas, pero debo dicir non só que non me defraudou, senón que me pareceu un excelente libro de imaxes ao que se lle podería criticar algún detalle técnico, ten tres virtudes que me parecen fundamentais:
  • Un debuxo totalmente expresivo
  • Unha historia lineal e ben trenzada
  • Un formato manexable
Máis sorprendente resulta se consideramos que se trataba do primeiro libro de Mercer Mayer. Posteriormente houbo máis libros que seguiron a estela deste e constituíron unha miniserie. Nun primeiro momento o seu traballo non foi ben recibido pola crítica, pero si contou co favor dos lectores que se lanzaron a mercar os libros.Técnicamente máis elaborados os últimos títulos que o primeiro, foron seguramente necesrios para que puidese chegar a "Un pesadelo no meu armario".


EXCELENTE MERCER MAYER


Decía en una entrada anterior que uno de los libros que había reservado para "leer" esta navidad era "Un niño, un perro y una rana" (Los cuatro azules). Cierto que lo leí con ganas, pero he de decir que no sólo no me defraudó, sino que me pareción un excelente libro de imágenes, al que se le podrían criticar algún detalle técnico, tiene tres virtudes fundamentales:

  • Un dibujo totalmente expresivo
  • Una historia sencilla, lineal y bien trenzada
  • Un formato manejable
Más sorprendente resulta si consideramos que se trata del primer libro de Mercer Mayer. Posteriormente hubo más libros que siguieron la estela de éste hasta constituir una miniserie. En un primer momento su trabajo no fue bien recibido por la crítica, pero contó con el favor de los lectores, que se lanzaron a comprar sus libros.
Técnicamente más elaborados los últimos títulos que el primero, seguramente fueron necesarios para que pudiese llegar a "Una pesadilla en mi armario".

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP