Loading...
15.11.08

Viaxar



Teño un
correspondente de luxo que me está a informar das novidades que olla en New York. Cando volva, tamén lle darei eu algunha que seguro que lle vai gustar. Volvendo ao tema, envioume un e-milio unha noite destas para falarme dun libro que descubrira e que lle parecera de interese. Falábame dun libro de imaxe para primeiros lectores. Póñome a buscar en internet e... Voilá. É de Farrar, Strauss and Giroux.

Este meu comunicante está abraiado da cantidade de libros, discos e bens tecnolóxicos que se poden mercar a prezos asequibles, mesmo baratos; polos horarios que percibe pensados en función da disposición para mercar dos potenciais clientes. Leva andadas unhas cantas librarías, desde Strand a Barnes and Nobles ou a Virgin Megastore. Comenta que alí os libros non están demasiado expostos, o comprador vai informado e entra sabendo o que vai pedir. Non sei se iso é certo de todo, pero eu prefiro poder pasear pola librería pousando a miña ollado sobre os libros, atendendo a súa invitación para collelos nas mans, mercar un libro polo simple feito de que o título me atrae. De todos os xeitos, o meu viaxeiro xa ten a cidade na patela. E para min moito mellor porque este blog se alimentará das resacas da súa viaxe.

A
gardo máis novas...

Pero non quero despistarme e volvo ao libro. Tiro do fío e resulta que se trata dunha ilustradora coreana afincada en Nova York, onde desenvolve o seu traballo. O seu nome é
Hiewon Yum e este é o seu primeiro libro nos EE. UU.

VIAJAR



Tengo un corresponsal de lujo que me informa de las novedades que se encuentra en New Yor
k (así como suena). Cuando vuelva yo le daré alguna que seguro que le gusta. Volviendo al tema, una de estas noches me ha enviado un e-milio para hablarme de un libro que ha descubierto y que le ha parecido interesante. Me hablaba de un libro de imágenes para primeros lectores. Parece redundante pero no se llamen a engaño, los libros de imágenes pueden estar destinados a niveles de edad muy variados. Me pongo a investigar en internet y... Voilá. Es de Farrar, Strauss and Giroux.

Este comunicante mío está sorprendido de la cantidad de libros, discos y bienes tecnológicos que se pueden comprar y de los pr
ecios tan asequibles, incluso se atreve a emplear el término de baratos. Se admira de los horarios que percibe pensados para facilitar el consumo a los potenciales clientes. En resumen, que es jauja.
Ya ha recorrido unas cuantas librerías, desde Strand a Barnes and Nobles o Virgin
Megastore. Comenta que la filosofía de la librería no es exponer los libros a la vista de los compradores, sino que éste va informado y entra sabiendo lo que va a pedir. No sé si eso será cierto del todo, pero yo prefiero pasear por la librería, dejar que mi vista se pierda por las mesas de novedades o las estanterías, atender su invitación para que los coja en las manos, comprar un libro por el hecho de que el título me atrae. De todas formas mi viajero tiene la ciudad en el bolsillo y la maleta con sobrepeso. Para mi mucho mejor porque este blog se alimentará de las resacas de su viaje.

Espero más noticias...

Pero volvamos al libro. Tiro del hilo y resulta que se trata de una ilustradora coreana afincada en Nueva York, donde realiza su trabajo en la actualidad. Su nombre es Hiewon Yum y éste es su primer libro en los Estados Unidos.

1 comentarios:

  1. que post tan interesante, ay que envexa, ou non porque como faría para traer de volta todos eses libros que mercaría nunha suposta viaxe, pois sexa, viaxemos grazas á vosa xenerosidade. Que marabilla de ilustracións, vou curiosear, parecen gravados...

    ResponderEliminar

 
TOP