Loading...
21.11.08

ILUSTRES, ILUSTRADOS, ILUSTRADORES




Sigo con Nova York. O meu "correspondente" sitúame na seleción de libros ilustrados do New York Times deste ano 2008. Despois do Jet Lag do regreso, agradézolle que o primeiro que faga sexa darme as novidades e falarme dos trece libros (non quixo pagar sobrepeso) que me trouxo dos EE. UU. Folleo o Bookreview e fago unha lectura apurada da lista.

Xa se sabe que as diferencias estéticas e ideolóxicas, por moi liberal que se xa o NYT, son ben grandes. Tan habituados a facer dos libros un exercicio de apostolado que trascende o literario, sempre colocan algún libro no que o que máis destaca é esa característica de libro-catecismo. Aquí xa imos tendo bastante diso e xa non nos resulta tan chocante ver exemplos de libros para negros, perdón afro-americanos, euro-americanos ou asio-americanos. Que follón andar a mudarlle o nome a todo. Mentres tanto eles non son tan politicamente correctos a excluír do concepto America (Léase con pronunciación de inglés americano) ao resto dos países dese continente, os demais son as Americas.




Ed Young é un dos seleccionados este ano. O libro que mereceu ser colocado na lista é o titulado "Wabi Sabi", a historia dun gato que presenta o punto de vista budista zen da vida e o nome que MArk Rebestein, autor do texto, escolleu para o micho denota a intención do libro. Para estar a tono coa historia, Ed Young escolleu un estilo de ilustracións oriental. Nada que ver cos "Siete ratones ciegos" (Ekaré). Xunto a el vexo El Libro negro de los colores, recientemente publicado en castelán, e La ola.






Navego cara os do ano 2007 e atopo Non é unha caixa, A invención de Hugo Cabret e 600 puntos negros, xa coñecidos porque foron publicados aquí, pero outros non o son e detéñome máis neles- Peter Sis conta a vida detrás do "telón de aceiro", sempre me pareceu unha denominación curiosa.













William Low, por exemplo, conta en "Old Penn Station" con fermosas imaxes a historia da construción da estación de Pensilavania, de aí o título. De todo canto vexo, é o máis interesante desde o punto de vista da ilustración. Case puntillsta, coida os pequenos detalles para converterse nun traballo brillante.















ILUSTRES,
ILUSTR
ADOS,
ILUSTRADORES




Sigo con Nueva York. Mi "corresponsal" me coloca en la selección anual de libros ilustrados del New York Times del año 2008. Después del jet lag le agradezco que, antes de nada, me dé novedades y me hable de cada uno de los trece libros que me ha traído de los EE. UU.. Hojeo el Bookreview y hago una lectura rápida de la lista.

Ya se sabe que las diferencias estéticas e ideológicas, por muy liberal que sea el NYT, so grandes. Tan habituados a hacer de los libros un ejercicio de apostolado que trasciende lo literario, siempre colocan algún título en el que destaca más esa característica de libro-catecismo.
Aquí tenemos cada vez más de eso y ya no nos resulta tan chcocante ver libros para personas negras, perdón afro-americanos, para euro-americanos o asio-americanos. En contraposición conviene no olvidar que no son tan politicamente correctos al excluír del concepto de America (Léase con acento inglés americano) al resto de los países de ese continente, ellos son las Americas.




Ed Young es uno de los seleccionados este año por el libro titulado "Wabi Sabi", la historia de un gato que representa la visión oriental de la vida, más concretamente del budismo zen. Wabi Sabi es el nombre que el autor del texto, Mark Reibstein, ha escogido para el gato que protagoniza la historia, lo que ya denota la intención del autor
Para estar a tono con la historia, Ed Young ha escogido un estilo de ilustración oriental que nada tiene que ver con su conocido "Siete ratones ciegos" (Ekaré). Junto a él están El Libro negro de los colores, recientemente publicado en castellano, y La ola.





Me decido a repasar las listas de años precedentes. Navego hacia el 2007. También ahí me encuentro con libros ya publicados por aquí: No es una caja, La invención de Hugo Cabret y
600 puntos negros.
Otros no han llegado y me detengo un poco más en ellos. Peter Sis cuenta la vida del otro lado del "telón de acero", siempre me ha parecido una denominación curiosa.














William Low relata en "Old Penn Station" con hermosas imágenes la hixtoria de la connstrucción de la Estación de Pensilvania, de ahí el título. De cuánto veo, es lo más interesante desde el punto de vista de la ilustración. Casi puntillista, cuida los pequeños detalles para convertirse en un trabajo brillante.













0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP