Loading...
28.10.08

Secretos en el bosque

Acabo de ler con interese o último libro de Jimmy Liao. Paréceme moi interesante desde o punto de vista gráfico, pero pregúntome para quen se escribiu este libro. É máis, literariamente paréceme frouxo desde o comezo. Posiblemente haxa unha dificultade engadida na distancia idiomática entre o chinés e o castelán.
O estilo e o trazo dos personaxes lévanme inevitablemente a lembrar a Edward Gorey, un excelente ilustrador de difícl definición que vai entre o surrealismo e o humor, aínda que en Liao non se observa o hieratismo que ás veces aprecio nos personaxes distantes deste ilustrador norteamericano.
Hoxe mesmo merquei outro libro do mesmo autor, tamén publicado por Bárbara Fiore Editora, titulado Hermosa soledad, pero deste xa sei que non se trata dun libro infantil e como tal lereino.



SECRETOS EN EL BOSQUE


Acabo de leer con interés el último libro de Jimmy Liao. Desde el punto de vista gráfico me parece muy interesante, no así desde el literario. El texto me parece muy flojo desde el comienzo. Quizás haya una dificultad a tener en cuenta cual es la distancia idiomática entre el chino y el castellano.
El estilo y el trazo de personajes me llevan inevitablemente a acordarme de Edward Gorey, un excelente ilustrador de difícl definición que se movía entre el surrealismo y el humor, aunque el Liao no se aprecia el hieratismo que a veces aprecio en los personajes distantes de este ilustrador norteamericano.
Hoy mismo he comprado otro libro del mismo autor, también publicado por Bárbara Fiore Editora, titulado Hermosa soledad, pero de este ya sé que no se trata de un libro infantil y como tal lo leeré.

3 comentarios:

  1. se non me confundo voy o primeiro que publicou e ás veces teño certa reserva con esos primeiros, inxustificadas moitas veces. O que comprei del voy o outro del, hermosa soledad, e todo porque aínda non recibiran Cuentos de la periferia, teño que dicir que me gusta moito. O de contos de Shaun Tan estou a le-lo, polo momento moi ben, o de Susy Lee da onda que feromoso parece pero non podo traer todo á casa.

    ResponderEliminar
  2. no dou borrado o meu comentario, cheo de erros como voy no canto de foi ou esos por eses... etc. non sei en que estaba pensando, claro estou a contestar comentarios e devolvo visitas a maioría en castelán... : (

    ResponderEliminar
  3. Contos da periferia vaime tocar esta fin de semana, pero xa me dixeron que o primeiro conto é moi bo, espero que non me defraude.

    ResponderEliminar

 
TOP