Loading...
5.10.08

Liberdade de mercado

Andan en Portugal os libreiros, polo menos algúns, alporizados co tema dos descontos das grandes cadeas de librerías. Recollo aquí esta ilustración de Pedro Vieira que describe unha postura fronte ao desconto.


Primeiro esixen maiores marxes de beneficio grazas aos que nos ofrecen descontos, cos que a menor marxe comercial dos pequenos libreiros non pode competir, atraen os clientes, forzan o peche das pequenas librerías, fanse co mercado e despois os editores publican exclusivamente o que eles venden ou o que queren vender. Mentres os pequenos libreiros intentan acabar cos pequenos editores e perden o cu polas grandes editoras. Menos mal que aínda quedan libreiros que ademais de rexentar o seu negocio, conservan o gusto polos libros.
Se non o cren ollen o que pasou coas pequenas salas de cine e xa non terás que imaxinar o futuro do mercado editorial.


LIBERTAD DE MERCADO

Los libreros portugueses están un poco alterados, al menos
algunos, por los descuentos en las grandes cadenas de librerías. Recojo aquí esta ilustración de Pedro Vieira que describe una postura frente al descuento.


Primero exigen mayores márgenes de beneficio, lo que les permite ofrecer descuentos, con los que los menores márgenes comerciales de los pequeños libreros no pueden competir, atraen a los clientes, fuerzan el cierre de las pequeñas librerías, se hacen con el mercado y después los editores publican exclusivamente lo que ellos venden o lo que quieren vender. Mientras, los pequeños libreros intentan acabar con las pequeñas editoriales y pierden el culo por vender los libros de los grandes editores. Suerte que todavía quedan libreros que además de regentar su negocio, conservan el gusto por los libros.
¿No se lo creen? Miren lo que paso con las pequeñas salas de cine y ya no tendrán que imaginarse el futuro del mercado editorial.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP