Loading...
29.10.08

De fábula e elefantes





Tara Books ten gañada unha certa sona como editora que coida a edición dos seus títulos, alomenos os que chegan a Europa, un non ten máis que lembrar o Animalario, arte de la India editado por Faktoría K de libros ou 18 en la noche e Tigre trepador, publicados por Thule. Por certo que Faktoría vai publicar o ano que vén outro libro do catálogo desta editora da India.
Los elefantes nunca olvidan, debida a Anushka Ravishankar, está nesa liña de libros feitos con papel fabricado artesanalmente e os gravados da ilustración realizados cunha técnica e un estilo totalmente inéditos no que eu sabía (Non é que fose moito) por Christiane Pieper, quizais vos soe pois é a mesma ilustradora de Sen rumbo polo mundo, Catarina e o oso (Kalandraka). Ese intento de rima, resto podería dicirse, estropea ás veces e estorba a lectura.
Trátase dunha fábula na que un elefante criado entre búfalos debe decidir un día, despois de atoparse con conxéneres seus, entre ser búfalo ou ser elefante, o eterno dilema vital que resolve o refrán coa sentenza esa de que a vaca é de onde pace e non de onde nace. En resume, un libro que fala da vida mesma.


DE FÁBULA E ELEFANTES

Tara Books se ha ganado una cierta fama como una editorial que mima la edición de sus libros, cuando menos los que llegan a Europa. No tenemos más que recordar Animalario, arte de la India editado por Faktoría K de libros o 18 en la noche e Tigre trepador, publicados por Thule. Por cierto que Faktoría va a publicar el próximo año otro de los libros del catálogo de esta editorial de la India.
Los elefantes nunca olvidan, debida a a Anushka Ravishankar, autora también de Tigre Trepador, está en esa línea de libros hechos con papel fabricado artesanalmente, y los gravados de la ilustración realizados con una técnica totalmente inédita, al menos en lo poco que yo conocía de Christiane Pieper, quizás os suene su nombre pues es la misma ilustradora de Sin rumbo por el mundo, Catalina y el oso (Kalandraka). Ese intento de rima, resto más bien, que se aprecia en alguna página estrope y a veces estorba la lectura.
Se trata de una fábula en la que un elefante criado entre búfalos debe decidir un día tras un encuentro casual con un grupo de elefantes, si es elefante o búfalo, un eterno dilema vital. En resumen, un libro que habla de la vida misma.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP