Loading...
26.9.08

Premios Vivalectura

Como vos teño dito nalgunha entrada anterior, na Arxentina andan preocupados co tema da lectura e a capacidade comprensiva e expresiva do alumnado, e para remedialo decidiron adicar un tempo á lectura en voz alta. Pois acabo de ver a nova de que se acaban de fallar os premios ás iniciativas lectoras elaboradas por escolas e sociedades de diversa índole.
O gañador foi o profesor de historia Alfredo Sacheri. A súa proposta partía da imposibilidade de que os seus alumnos lesen con comprensión os textos que lles propoñía, por iso comezou a familiarizalos con outras lecturas.
Esta experiencia amosa que a lectura debe ser un obxectivo de todas as áreas educativas e non só das linguas.


PREMIOS VIVALECTURA

Como ya os había dicho en otra entrada, en la Argentina andan preocupados con el tema de la lectura en voz alta y la capacidad comprensiva y expresiva del alumnado, y para remediarlo han implantado un período de lectura en voz alta. Pues bien, acabo de recibir la noticia de que se ha fallado el premio que reconoce las bondades de los proyectos de lectura más interesantes y novedosos tanto en centros escolare como en otras instituciones sociales. El ganador ha sido el profesor de historia Alfredo Sacheri. Su propuesta partía de la imposibilidad de que sus alumnos leyesen los textos históricos que les proponía con una comprensión suficiente. Por ello decidió familiarizarlos con otras lecturas, lecturas más literarias.
Esta experiencia demuestra que la lectura debe ser un objetivo de todas las áreas educativas y no sólo de las lenguas.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP