Loading...
28.5.08

Etxepare



José Antonio Ormazábal e a ilustradora Iraia Okina resultaron gañadores da beca Etxepare que concede por segundo ano o Instituto Navarro del Vascuence. Os autores reciben unha beca de 6000 € para desenvolver o proxecto gañador. Pamiela é a editorial que a publica en euskera, mentres que Faktoría K de libros faino en galego e castelán. O xurado estivo integrado por Manu López, Elena Odriozola, Agurtzane Villate e Xabier Etxaniz. Segundo o comunicado feito público, "A obra ten unha estructura circular e conta maxistralmente os medos dun neno mediante unha narración onírica. Pero os soños en lugar de ser unha entrada á realidade, reemprázana e mellórana". En canto ao aspecto gráfico, o xurado destacou que "a través do minimalismo e empregando a paleta de cores recortada, reflexa moi ben o universo onírico do conto, que introducen ao lector noutra dimensión, conseguindo deste xeito fusionar a historia e as imaxes".


ETXEPARE


Iraia Okina resultó ganadora de la beca Etxepare. La persona seleccionada por el jurado recibe una beca de 6.000 € para desarrollar su proyecto. Pamiela es la editorial que lo publica en euskera, mientras que Faktoría K de libros lo hace en gallego y castellano. Manu López, integrante del jurado junto a Elena Odriozola, Agurtzane Villate y Xabier Etxaniz, afirmó que la obra «tiene una estructura circular, y cuenta magistralmente los miedos de un niño mediante una narración onírica. Pero los sueños en lugar de ser la entrada a la realidad, lo reemplazan y lo mejoran, como muy bien se lee en una frase al final: Sin embargo yo vi el circo; además dos veces».

En cuanto al aspecto gráfico, el jurado realzó que «lo más notorio es que a través del minimalismo, y utilizando la paleta de colores recortada, refleja muy bien el universo onírico del cuento», que introducen al lector en otra dimensión, logrando así fusionar la historia y las imágenes".

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP