Loading...
23.5.08

A conta atrás




Acabo de recibir unha pequena primicia que me alegra enormemente poder compartir. A primeira novela gráfica en galego está próxima a saír. Recordaredes dalgunha entrada anterior que é obra do guionista Carlos Portela e do ilustrador Sergi Sanjulian. Como sabedes, a obra está situada na época do afundimento do Prestige, pero realmente fai un retrato da relación entre o poder político e os medios de comunicación, as corruptelas políticas. Quizais non estea a tempo para as viñetas desde o Atlántico, pero é sen dúbidas unha excelente noticia. Primeiro díxose que en primavera, pero dificultades inevitables obrigaron o seu aprazamento. A obra será publicada en dous volumes que sairán simultaneamente en galego e castelán publicadas por Faktoría K de libros.





LA CUENTA ATRÁS

Acabo de recibir una pequena primicia que me alegra enormemente poder compartir. La primera novela gráfica gallega está próxima a salir. En alguna entrada anterior ya os había hablado de esta obra del guionista Carlos Portela y del dibujante Sergi Sanjulian.
Quizá no llegue a tiempo de estar en Viñetas desde o Atlántico, la gran cita del cómic en Galicia que se celebra en Coruña todos los veranos bajo la dirección de Miguelanxo Prado. Estoy seguro que se hablará mucho de esta magnífica obra que se ambienta en la época del Prestige, y que bajo esa disculpa retrata las relaciones del poder político y los medios de comunicación.
Se había anunciado su salida para esta primavera pero imponderables la han retrasado. Faktoría K de libros la editará en dos volúmenes que saldrán simultaneamente en gallego y castellano.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP