Loading...
3.4.08

ANIMAIS EXTRAORDINARIOS


Chegou ás librerías o primeiro título dunha novedosa coleción de libros de información natural. Forma parte dunha serie que vai explicar a forma en que diferentes animais realizan as súas funcións vitais. Como se pode deducir do título, este primeiro tomo trata sobre a alimentación. Explica a forma de alimentarse de 12 animais: a balea, o oso formigueiro, a lamprea... E a lectura promete ser de interese para nenos de diferentes idades. En canto o tiven ensineillo aos nenos da casa e lérono con atención. Penso que é un tratamento do máis orixinal sobre a zooloxía que procura a divulgación científica con textos coidados e tratados case como textos literarios.
A reprodución da portada non é exacta, cousas do escáner.
Aínda non o dixen, pero non me esquezo. As ilustracións son magníficas e débense a Nicolás Fernández, un ilustrador do que non coñecía nada. O deseño da coleción e os textos son obra de Xulio Gutiérrez.



Ha llegado a las librerías el primer título de una novedosa colección de libros de información natural. Forma parte de una serie que va a explicar la manera en que diferentes animales realizan sus funciones vitales. Como se puede deducir del título, este primer tomo trata la alimentación. Explica la forma de alimentarse de 12 animales:la ballena, el oso hormiguero, la lamprea... Y la lectura promete ser interesante para niños de diferentes edades. En cuanto los tuve se los enseñé a los niños de casa, que lo han leído con atención. Considero que es un tratamiento de lo más original sobre la zoología que persigue la divulgación científica con textos cuidados, tratados casi como textos literarios.
No os fiéis de la reproducción que os muestro porque el escáner me ha jugado una mala pasada.
Todavía no lo he dicho, pero tiene unas excelentes ilutraciones de Nicolás Fernándes, un ilustrador al que no conocía de nada, y el diseño de la colección y los textos se deben a Xulio Gutiérrez.

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
TOP